Sunday, February 22, 2009

OuTiNg Yg TeRgEmPaR...HaK3!!!

makan2...hehe

lapar sgt ker hisyam...cam x sbr2 jer...hik3

tgh tunggu turn...org ramai giler

ni la jemil...schoolmate aq...lamer giler x jumper...hehe

ijud..pandang saper tuh???

penat ker???

tengah tunggu turn nak baling bola...sempat lagi pose tu..hik3

hmm...juara malam nih...(^^)

posing depan pondok pak guard...bkn slalu kan...hak3

muka dah cam pelarian jer...sbr2...hik3



hehe

arini tetiba jer aq ikut kawn aq kuar

mula2 nak teman jer dier anta kete dier kat kakak dier yg duk kat UIA

pastu terus g jalan kat kuantan..hehe

nak di jadikan crite...schoolmate aq ader kat Kuantan

dier dari UNIMAP...dtg sini sbb maen hoki..hehe

aq g jumper dier sbb dah lamer giler x jumpe

kalo x silap aq sejak dari abes spm la x jumpe dier

pas amik dier...kitorg g megamall

igt nak maen boling...tpi org ramai giler

so kami tempah dulu guna nama suki...n then g makan kat depan UiTM...hek3

sedap gak ar makn kat citu...hihi

pas mkan terus g megamall balik...kitorg pon maen la boling..

mlm nih naseb aq mmg x braper nak baek...

aq kalah...sayur gak ar...hehe

abes maen boling tu dalam kul 11.15...

pastu ijud..tuan nyer keter dapat satu panggilan...hehe

kawn dier call...suruh amik kat TC

kami pon g la TC nak amik kwn ijud tu...

rupe2 nyer nak amik junior aq mase kat skolah dulu...hehe

skank ni cam jadi tempat reunion dak2 skolah aq jer dalam keter ijud...

ader aq, ijud, jemil dan aza...sumer dak2 skolah aq dulu...hihihi

pastu g anta jemil kat hotel dier...dtg la plak sorg lagi dak skolah aq...hehe

akak senior kat skolah lu...tpi aq x kenal pon...x igt langsung...hik3

kitorg pon sembang la...

dekat sejam gak la...time tu dah kul 12.25 dah..hehe

pas puas sembang...kitorg pon blah

nak g amik suki n syam plak kat UIA..hehe

diorg dah kepanasan la sbb kena tunggu aq n ijud lamer...hehe

sory k suki n syam...(^^)

pas amik diorg kitorang pon terus la memecut balik ke U

aq dgr skank ni kalo masuk U pas kul 12 pon xper

jdi ijud bwk keter xder la rushing2 sgt

lek2 sudaa...hahaha

sampai jer kat pintu gerbang U tu...pak guard tu tahan la plak...

naseb2...kitorg pon bagi je lah kat matrik...hihi

nak wat camner kan...saper suruh masuk lmbat...

kitorg kuar jer dari keter terus amik gambar...sebagai kenangan

bukan selalu kena tahan kan...hehehe

pas amik jer kad matrik...kitorg terus je masuk dalam U

malm ni mmg pengalaman yg paling best dalam hidup aq...hehe

mmg aq hepi giler...xtau nak ckp camner...hik3

ape2 pon...kepada pak guard UMP..."JaSa Mu AkAn KaMi KeNaNg SaMpAi BiLe2"

5 comments:

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

aiyohhh..
men boling naa...
wuwu..

eddy said...

hihi
aah...maen suker2 jer
alang2 dah kuar kan...hik3

Jaj@n said...

eddy..sorry ea susah kan korng smlm..
huhu..

Wahida said...

risau sgt kat aza..
anda telah di tag buat kali ke 2..

eddy said...

hihihi
no hal la semalam...kih3