Monday, February 2, 2009

CaDbUrY DaIrY MiLk...


arini U dah bukak balik

d sebb kan aq duk dekat...so aq sampai kat u ni pun dah nak time magrib

lek2 suda kan...hehe

sesampai jer kat u ader satu jer yg aq nak buat

sbb semalam aq dah janji nak bagi kat adeq aq coklat

adeq aq tu suke coklat cadbury dairy milk...so aq belikan yg ni la..hehe

so aq mmg bertekad nak bagi kat dier mlm ni coklat tu

aq g mkn dulu ngan bestfren aq...acap..hik3

pastu kat kedai makan cook dier masak lambat giler...

geram tul...

aq bkn per takut adeq aq dah nak tido kan...hehe

nnt kacau dier plak kan...hik3

pas mkn jer aq terus bwk keter cepat2 g jumper adeq aq tu...hehe

maka tercapai la niat aq nak bagi kat dier coklat mlm ni...hehe

tu jer yg aq nak cakap

jgn korg igt aq nak citer asal usul cadbury dah la...hehehe

adiosss...da (^^)

5 comments:

Wahida said...

thanks abg..
suke aku...aku pulak x sabar nak makan coklat tu..hihi..da makan...emm..sedap..

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

aiyoohh..
ingtkn ape la dak edy ni nk cte..
hehe

Jaj@n said...

nak..nakkk..nakkkk...

eddy said...

jajan xleh...hak3

eddy said...
This comment has been removed by the author.