Saturday, February 7, 2009

HaRi Yg SuPeR PeNaT...


pagi...time baru nak g...

breakfast lu kat family...

sempat lagi bergambar kat bwh jambatan...hak3

rilek jap...pas penat berjalan...on da way b4 sampai atas

pas penat...aper lagi...mandi la...hihihi

hehe..nik, knaper tu...???

hehe...nik lagi..

eeh...bnyk nyer gambar dier ni...

haaa...dpat pon curi kamera....its my time to pose...hahahaha

waaa...saper yg pengsan nih???

kalo nak tau...tige org ni sumer nyer posing sambil senyum walaupon gambar di ambil dari blakang...hahahahahaha

set2 muai thai...hehehe

nampak jer cam cetek...tpi mmg cetek pon kat tepi tu...kat tgh dalam giler...hehe

aq ngan acap dah x daya sgt dah..penat dan sejuk giler..huuuu

arini kitorg telah g ke air terjun bekelah..

tujuan utama adalah untuk amik gambar kecantikan alam semula jadi

member aq kate kat citu memang cantik..so..kitorg pon g la citu tuk amik gambar

sampai kat saner dalam kul 10 pg...

igt kan dekat tau nak sampai kat air terjun tu

punyer la jauh nak sampai...

kalo x silap dari parking keter tu ader la 30 minit jalan kaki kat dalam utan tu

on da way nak sampai tu aq da penat giler...

dah la dalam utan...banyak lak batu nak kena panjat

paling mencabar ialah mase kitorg nak g ke tingkat dua air terjun tu

kalo x silap aq bukit tu tinggi dier dalam 3 meter

pastu sudut bukit tu hampir2 90 degree

giler aper aq nak panjat...

tpi member sumer support...

so aq pon panjat n akhir nya berjaya gak...hehehehe

pas bergamabr...kitorg x lepas kan la peluang mandi kat citu

pasni konfem aq xkan datang dah

so...aq pon ikut la member2 sumer mandi

air dier mmg best...sejuk n dalam...amat sesuai tuk berenang..hik3

pas kitorg sumer dah penat mandi...kitorg pon balik..

tpi kat sini aq x letak gamabr on da way nak turun dari atas tu...

sbb bateri kamera kawn aq tu dah abes...

tpi aq mmg xkan luper la pasal arini

mmg best...n thanx to all my frenz that support me...(^^)

4 comments:

NANA_arizona said...

cool la wihtout spec..~ tuka contact lense la edy..

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

wuuu...pennat ek eddy..
upcoming nant kebas punggung laa..
jauh tu cherating dr ump..
wuteva it is..korg best..tq

eddy said...

are u sure nana???
to billy...yg penting kite enjoy

maoh said...

betull...