Wednesday, February 11, 2009

HaRi Yg AgAk TeRtEkAn...HuUhUu

assalamualaikum...
klas arini start kul 8 pg...
bermula la segala mende yg tah aper2 dalam hidup aq arini...huu
arini nyaris2 aq nak kena wat lab elektronik sengsorg...
nak tau knaper..???
lecturer aq xmau kasi team mate aq masuk kelas...
dier bkn nyer datang lmbat...die just g toilet jer
pastu time buat eksperimens...member aq yg group len plak kena marah
aq pon x paham la....
lecturer tu angin semacam jer arini...
kalo org pompuan leh la kater dtg bulan kan...ni org laki...huuu
aq rase maybe die sakit perot...tpi xleh nak buang..tu yg hangin satu badan tu
kitorg arini dah la ader test...thermo plak...:-(
lecturer tu cam tau2 jer..sajer nak kitorg tertekan...
pastu...arini time petang sepatut nyer dah xder klas...
tpi tetiber jer nak kena dgr ceramah pasal pengurusan kewangan...
bertambah2 la tekanan dlam otak ni..
kalo x dah bole aq stady time ptg tu...huu
tu xper lagi...balik dari dgr ceramah tu...aq nak g photostat nota..
aq pon g la koop...
aq dah berdiri kat tepi mesin tu dekat lima minit...
baru la akak yg jage koop tu nak entertain...
mula2 sekali dier tanyer aq ader bawk ketas ke x...aq cakap la aq bwk..
igtkan dier tanyer pasal ketas yg aq nak photostat...rupe2 nyer ketas kosong
x penah lagi dalam hidup aq kalo nak photostat kat kedai kena bwk ketas sendiri...
aq pon blah la dgn perasaan yg agak bengang...
dah la aq berdiri lamer...psatu bru nak ckp yg kena bwk ketas sendiri
len kali tuleh la besar2 kat depan koop tu...
"SILA BAWAK KERTAS SENDIRI UNTUK MENGGUNAKAN KHIDMAT PHOTOSTAT...TERIMA KASIH"
baru la aq x marah...ni tap aper2 tah...geram tul
test malam ni plak...aq rase cam xleh buat jer
so...aq dgn rela hati redha jer la kan...nak wat camner...
macam2 perasaan aq arini...sampai xtau dah nak ckp camner
anyway...yg dah lepas tu biar la
tumpu kepada yg akan datang...

5 comments:

محمد فيكري عزيز said...

relex2....Allah sedang mennuji hamba-Nya.Itulah tanda sayang Allah pd kamu.

Wahida said...

relex...mungkin esok nasib abg lagi baik..sabar ye..

eddy said...

thanx adeq n fikri...
harap2 esok adalah hari yg baek...hehe

maoh said...

x kan ada hari yg baik kalu x ada hari cam jahanam... analogi mudah.. cm ne nak ada yg tinggi kalu x ada yg rendah...

eddy said...

betol3...hek3