Sunday, September 5, 2010

TeBaS PoKoK BuLuH....

salam sumer...
semalam iaitu pada malam semalam...
aq telah menebas pokok buluh yg terletak d garage kereta...
pokok buluh tu dah tumbuh sampai kena bumbung garage...
sbb tu aq tebas...
nak buat time siang penat kot..
sbb tu aq wat waktu malam..
kalo penat bole jugak minum air..x gitu..hehe
ni la beberapa gambar yg aq smpat snap...
enjoy da pica okay..(^^)




penat gak aq ulang alik buang buluh yg dah kena tebas tu...
tmpat buang tu xder la jauh sgt...dlm 400 meter jer kot dari umah aq...
tpi penat sbb kena g jalan kaki n ulang alik banyak kali...
xper la..bukan selalu pon kan wat mende2 camni...
atleast berpeluh la jugak...
arini xtau lagi nak tebas pokok aper plak..hak3
ok la..kalo ader aper2 lagi nnt aq citer lagi tau...
papai(^^)

p/s: gambar buruk sbb xder flash...huhu

6 comments:

chocolate strawberry said...

wat sowg2 je kew.. sian2.. hehe

eDdY said...

chocolate strawberry>>>
aah...x susah pon...pokok buluh tu ringan jer..(^^)

chocolate strawberry said...

eh??? x penah wat.. heee~

eDdY said...

Hehe..xpe je..(^^)

Nadia Karim said...

wah power tu..
edy mintak tolong...ngee... tebang pokok belakang umah sy.hehehhe..

eDdY said...

Nadia Karim>>>
waaa...pokok tu..susah..hak3