Thursday, September 9, 2010

aLhAmDuLiLLaH...SeMpUrNa sUdAh RaMaDhAn kU...(^^)

salam sumer...
bbuka makan aper td???
alhamdulillah..kenyang sudah..hehe

syukur sgt..misi aq tuk ramadhan kali ni dah berjaya...
hmm..aq x sure aq ader bagitau kat korg ker x...
misi aq ramadhan kali ini nak full terawikh n x nak miss sahur...
dan sgt2 bersyukur..sbb dua2 misi tu aq berjaya laksana kan...

eeh..lupe..satu lagi misi aq yg berjaya tuk ramadhan kali ini...
aq x makan nasi langsung...hehe
tu yg paling best...hehe

siyes weyh..pasni aq mesti rindu kan bulan ramadhan yg penuh dgn barakah ini...
sedih rase sbb baru jer td bulan ramadhan ini tinggal kan kiter...
xtau la sempat atau x nak bertemu sekali lagi dengan ramadhan taun depan...

di kesempatan ini...aq nak minta maaf kat korg sumer...
terutama nya kawan2 aq kat u...
x lupa jugak sumer sahabat2 blogger...
andai aq ader tersalah kata...terkasar bahasa...terbuat korg rasa hati...
terbuat korg nanges ker kalo ader la...dan segala salah dan silap aq kat korg ek...
pasni kiter bukak buku baru...zero2 tau...

finally..thanx to all my blog's readers...
tanpa korg xtau la blog aq mampu bertahan atau x sampai ker tahap ni  
waaa.ayat cam otai blogger jer, bukan ader org bace sgt pon blog ni..huhu
aper2 pon terima kasih bnyak2...
raya ni jemput la dtg umah...
tpi kena bagitau dulu la ek...
aq ni jenis x duk senyap time raya..
takut xder kat umah pulak...nnt cian kat korg...hehe

ok la..tu jer kot nak citer...
mlm ni tolong2 la ibu2 di dapur tu ek...
jgn duk goyang kaki jer tgk rancangan raya...
esok jgn bangun lambat plak...
bangun awal tau..g solat hari raya...tehee...
mkn xmau banyak2 sgt tau...
berhenti la mkn b4 kenyang...
jgn makan sampai xleh nak gerak plak tau...

eeh..satu lagi...esok kan ari jumaat...
pagi solat hari raya...tgh hari solat jumaat...
waaaa...sepecial nyer la raya taun nih...
kepada lelaki2 kat luar sana..jgn la x g solat jumaat plak tau...
solat jumaat tu wajib...
ni x..solat raya g..jumaat tinggal..camner tuh??...huhu

sgt best dpt berkumpul dgn sanak saudara...tpi jgn la seronok sgt tau..
org tua2 selalu ckp..kalo seronok sgt..nnt akan sedih..
aq dah rase dah sumer tu...
kalo bole xmau korg plak yg rase...huhu

pasni aq akan update pasal pagi raya plak...
insyaallah..siap ngan gambar skali aq bagi..


ok la ek..
lagi sekali..selamat hari raya...
mintak maaf zahir dan batin..
papai(^^)

2 comments:

hira said...

yay!selamat hari raya awak.hehe :)

eDdY said...

hira>>>
hehe..awk pon samer...
selamat ari raya gak..maaf zahir batin..(^^)