Tuesday, August 31, 2010

BaNgUn SaHuR...MeRdEkA...hEhE

salam sumer...
selamat pagi gak aq nak ucap kan..hehe
korg makn per sahur td???
aq mkn biskut jer...

actually...semalam aq tido awal giler...
x sempat nak celebrate merdeka...
aq tido awal sbb ngantok giler kot pas mkn ubat batuk n ubat selsema...
kalo korg nak tau...aq xyah g dataran merdeka tuk tgk bunga api...
aq just duk tepi tingkap bilik aq jer...
ni bukan bungan api yg kecik tu okay...
tpi yg macam kat dataran merdeka tu..hehe
aq xtau la saper yg maen...
n yg pasti sgt cantik...



menyesal aq x snap gambar...
bukan per...
aq tgk bunga api tu pon dlm keadaan mamai..
tu pon seb baek la rumate aq kejut kan...
kalo x..melepas la aq nak tgk bunga api tu...hehe

hmm...ni la kot sambutan merdeka yg terakhir aq kat u...
pasni dah xder da...
da nak abes blajar dah pon aq ni...wuu...
kejap sgt kan...
pejam celik pejam celik..dah nak abes...
sbnr nyer..banyak lagi mende yg aq nak wat ngan member2 b4 grad..
tpi x tau la sempat ker x...
mintak2 la sempat..hehe

hmm..ok la...aq nak redy2 tuk solat subuh plak ni...
nnt ader aper2 aq update lg okay..papai(^^)

p/s:
ni gambar dari pakcik google jer...wuuu

2 comments:

nenek™ said...

papai..hehe..ikon tu..kira mcm tagline hg la..mmg xkn lupa..hepi indipendence day

eDdY said...

nenek™>>>
haha..
ye la kot...(^^)