Monday, August 30, 2010

BaJu RaYeR....

salam sumer...hehe
arini xder aper nak citer...
tenet pon slow tahap siput...
so..aq nak citer pasal baju raya jer kot...hehe



so..camner korg nyer persiapan raya taun ni???
dah tempah baper helai baju???
ker beli siap dah???

waaa..banyak plak aq tanyer kan...
aq taun ni tempah baju melayu sepasang jer...
actually dah tempah lamer da kot..dah siap pon...hehe
aq nyer baju tu kaler hijau..
tpi aq xtau nak ckp kaler ijau camner...
aq tempah kat kuantan jer..
ok la kot org tu wat...
kalo korg nak tgk baju tu..tunggu ari raya okay...(waaa..macam la ader org nak tgk..hak3)

tpi siyes la...
taun ni aq cam x baper semgt nak raya...
mood tu x mari langsung...
kalo igt zaman kecik2 dulu..
fuuuhhh...eksited giler kot nak raya...
baju raya berpasang2...
ari raya first jer ader 3 persalinan...
tu belom campur baju tuk maen2 lagi..haha
klakar plak aq rase...

maybe sbb taun ni aq bz...
maklum la..da final sem...
project bersepah2...x bersepah pon sbnrnyer...hehe
ader banyak mende aq nak kena tumpu...
sumer tu wat mood nak raya x mari...
xper la..
yg penting kite akan raya gak..hehe



owh..satu lagi..esok ari merdeka kan...
skank ni aq tgk org malaysia cam dah xder semgt nak sambut merdeka ni..
aq pon xtau knaper...
bole bilang pakai jari bendera2 yg ader kat bandar tu...
sikit sgt...
mayb sbb keadaan semasa kot buat kan rakyat malaysia jadi camtu...huhu
tu aq xtau la...
ok la...
tu jer nak story...
aper2 pon selamat menyambut hari kemerdekaan ke 53...
lebih separuh abad dah kiter merdeka kan...
papai(^^)

4 comments:

Shafika Syuhada Rosli said...

Merdeka !! Merdeka !! Merdeka !!
(><,)

eDdY said...

Shafika Syuhada Rosli>>>
ye..merdeka..(^^)

[z@ck] said...

baju raya kaler apa?

eDdY said...

[z@ck]>>>
kaler ijau..hehe