Sunday, July 18, 2010

aQ dAn bEsKaL tUa..

lohao (hello campur nihao)...hehe
aq baru jer pas bermesra2 ngan beskal aq ni...
humang aih...
besar x patut ump pekan ni...
lepas wat perkiraan...dan bertanyer kan sumber2 yg bole di percayai...
jarak dari pondok pak guard ke hostel adalah lebih kurang 3 km...
so...setelah aq mengira mengunakan kalkulator...
jarak pergi dan balik dari hostel ke pondok pak guard adalah lebih kurang 7 km...
camner leh tambah lagi satu km...tu yg kite x tau..haha
camni sbnrnyer...
pas kuar dari hostel..kite x boleh terus tuju ke arah pondok pak guard...
kiter terpaksa pusing satu bulatan waa...skema giler...
saiz bulatan ni besar giler kentang...
aq rase ader la dlm 70 m kot diameter dier...
soo..sbb tu la leh tambah lagi satu km tu..hihi
ok la..enjoy la gmbar2 yg aq snap sambil drive menunggang beskal...hehe


ni beskal tua aq...
kalo korg nak tau....
aq pakai beskal ni dari darjah 3 tau...
dah 12 taun dah...
banyak jasa dan bakti nyer nih...(^^)







ni je la yg dapoat aq snap...
bukan per...aq takut hp aq jatuh la plak...
sbb tu sikit jer gambar...
satu lagi...gambar aq mmg xdan nak amik pon...
aq kayuh x berhenti ok (riak di situ)...hehe
len kali la aq bergmbar ngan beskal ni plak k...
esok nak mengayuh lagi la...hihi

p/s:
harap2 ader la member aq yg bwk beskal gak pasni...leh kayuh skali...
ni aq sorg2 jer..bosan gak..huhu

2 comments:

nenek™ said...

lame xkayuh basikal..aku pon nk beli gk..tpi mber aku sorg pn xnk beli..uhuk2

eDdY said...

nenek™>>>
alaaa nenek...
beli jer la...
kalo ko da beli..komfem ader gak yg akan ikut beli skali..hehe