Tuesday, April 27, 2010

TiBa TiBa TeRaSa RiNdU...

masih terasa lagi tangan ni dok belai2....
mengusap2 lembut...
kamoo bermanja2 dgn sy...
sama2 kita bergambar..hehe
kemana sahaja sy pergi..kamoo mesti ikut skali...
rindu saat2 indah dulu

tpi tu la...harap kan panas sampai ke petang...hujan di tgh hari
x lamer kiter dapat bersama...
ulang tahun yg pertama pon x sempat nak sambut...
bertapa pedih hati ni....
kenapa cepat sgt kamoo tinggal kan sy...
aper salah sy kat kamoo...
sy jaga kamu baek2...
x pernah sy rase kamoo ni beban kepada sy...
marah...langsung x terdetik kat hati ni nak marah kamoo...

walaupon tempoh kita bersama hanyalah sementara...
sy redha...
semua tu dah di tentukan....
mmg hubungan kita setakat ni sajer...
aper yg bole sy katekan...
kamoo lah yg terbaek pernah sy ader...
kamoo akan sentiasa berada dalam hati nih..

byebye... :-(
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



p/s: sumer ni hanyalah pasal hp ni...huhu

p/s/s: baru perasan hp ni samer model ngan yg lisa pakai kat dlm citer adamaya...kaler jer laen..sbb tu tetiba terasa rindu kat hp nih(^^)

2 comments:

shinawawa eyenie said...

cntik hp..:-)

eDdY said...

shinawawa eyenie>>>
tpi dah xder dah..huhu