Thursday, August 4, 2011

4 HaRi Da

aslmlkum sumer...
selamat pagi...
dah masuk hari ke empat dah kiter puasa kan..
kejap jer..
masa sgt2 la laju...
x rase cam puase pon..
hehe..x kesah la kan...
jnji kite kena puasa penuh...
setiap malam wat solat sunat terawikh...
dlm bulan ramadhan ni la kite nak tambah kan amalan kiter..
bulan ni bulan yg mulia...
segala amalan ganjaran nyer adalah berlipat kali ganda..best..
jadi..kita sendiri kena rebut peluang ni..
kire nyer kite ni cam kat dalam shopping kompleks yg tgh wat sale giler2..
dan sale tu kejap jer..
so..kite akan berebut2 nak kan barangan yg ader diskaun yg banyak kan..
camtu la bulan ramadhan ni...
ganjaran dier giler2 nyer banyak..
tpi kiter kena berebut...
jgn lalai dan leka plak..
kalo x..bulan ni akan berlalu seperti bulan2 biasa yang laen...
penuh kan dgn amalan2 sunat..dan pasti kan yg wajib x tinggal..
ok la..seronok plak rase nak menulis pagi2 ni..
aper2 nnt aq update lagi k..(^^)

p/s: tetiba pagi td aq x igt hari ini hari per..huuu

2 comments:

miszpiza said...

Nasihat yg bagus,ne pun satu amalan yg baik juga..

eDdY said...

miszpiza>>>
hihi..terima kasih awk(^^)