Friday, December 24, 2010

BeRitA yAnG sAnGaT GeMbIrA...


salam sumer...
first of all..CONGRATULATION EREEN...
tu jer yg aq boleh ckp...hehe
i'm so proud of u...
segala usaha ereen selama ni dah terbayar...(^^)

ok2...saper ereen ni??
dier ni adeq aq...
semalam result pmr dier kuar..
and as expected..she got straight a's
waaaa...sgt power...9 subjek tu...
dier ni sekolah sbpi..
so mmg lebih satu subjek la dari budak skolah laen...
dier ader bahasa arab...
n yg paling best...dier leh dpt a jugak bahasa arab tu..
aq dulu pmr amik 8 subjek jer...
tu pon senak gak perut nak stady...haha

hmm...aq cam teringat pernah janji nak bagi hadiah kalo dier dpt straight..
aper ek nak bagi??
korg rase...kalo aq bagi buku rujukan fizik ngan kimia ok x??
haha..baek giler aq ni...
seorg abang yg xnak manja ngan adeq2 ngan hal2 duniawi..
tpi xtau la lagi..cam kelakar plak kan bagi buku...
xper2...aq rase dah tau nak bagi dier adiah aper...
tpi nnt dulu...kalo da beli baru aq bagitau..hee...
ok la..aper2 nnt aq update lagi...papai(^^)

p/s: sbb terlampau hepy..aq lupa nak amik gmbar dier time tgh amik result tu...huhu

4 comments:

aNnE said...

congr8s juga:)

Nur Afiqah Ismail said...

send my congrates to her . :)
semoga berjaya di masa hadapan .

cik animob said...

ngeh3..xsgka ko abg mithali.. bg buku bagus la..nanti dia dh berkerjaya,mesti dia tharu bila ingat balik..tahniah.. tapi mmg betul la.. kalau adik kite berjaya mmg akan bangga sgt walaupun kt rumah asyik btgkar.. hehe

eDdY said...

aNnE & Nur Afiqah Ismail>>>
tq2..nnt sy sampai kan kat dier(^^)

cik animob>>>
yg abg mithali tu aq mmg dah tau dah..hik3
tu la pasal..bagi buku ok gak kan..
baru la berguna..hehe
tpi satu jer...aq ni mane jenis bertengkar2...tumbuk2 jer..haha