Friday, December 4, 2009

kNaPeR pErLu TiPU tUk dApAt UnTuNg...

aq g mkn kat mamak...
pergi 3 org jer...
mkn pon ala kadar jer la...
kitorg order nasi bryani 3 teh ais 3...
aq mmg dah biase dah mkn camni...
pas makn aq panggil mamak tu kira kat meja...
dier kira2 pastu ckp kena RM30.10
sbb nak tunjuk baek dier bagi diskaun seposen tu...
aq pelik la...bukan nyer aq xpenah dtg makn kat ctu...
giler mahal...
igt aper..kitorg mkn kat KFC ker...
aq x puas hati aq suruh dier kire lagi skali...
suara aq time tu da laen dah..
mamak tu agak gelabah gak la...
dier kira lagi skali tgk2 kena RM25.20
aq tanyer la dier...camner leh kurang dari nilai tdi tu...
muka dier dah pucat dah...haha
aq bukan marah aper...
tpi knaper nak tipu...
kalo kire betol2 xleh ker...
padahal cawangan kedai mamak tu ader la dekat sepuloh kat kuantan ni jer...
x cukup2 lagi ker kan...haish...
pasni kalo aq g lagi mamak tu aq xmau dah panggil dier kire kat meja...
baik aq g kaunter..ckp satu2 aper aq makan...
baru aq puas hati sbb dpt tgk dier tekan satu2 kat mesin dier tu..haha
tu jer la nak citer...
nasihat kat sini..jgn la menipu tuk kepentingan diri sendiri..wakaka

p/s:korg jgn luper klik nuff aq k..(^^)

5 comments:

onniey84 said...

giler mahal..

dayah aziz said...

tiada yg sgt jujur pon skang nih....=p

eDdY said...

onniey84>>>
tu la pasal..haha
seb baek suruh kire semula...(^^)

dayah aziz>>>
betol tu...huhu

aizatieramli said...

ala senang je emir...
jgn la pegi lagi makan kat situ.
lagi satu, pasni kalo suruh kire, tanye die satu2 harge.
so die xleh la tipu.
aku selalu je buat camtu.
so orang tu terkemut2 gak la muke die bile kantoi.
sesedap je nak pow.
lempang kang(ceh tetibe je emo)
btw have a nice day!

eDdY said...

aizatieramli>>>
haha
batol tu...
pasni aq akan wat camtu la...
xkan nak bagi duit kiter sng2 jer kat org kan...(^^)