Wednesday, December 16, 2009

GeAr KeTeR otOmATiC...

skank ni kalo kiter tgk la...sumer keter dah pakai gear otomatic ni...
lagi2 kalo keter baru kan...
tpi aq bukan nak citer pasal gear ni pon...
aq nak citer skit pasal pengenalan aq kepada gear otomatic ni...
kalo x silap time tu umor aq 5 taun...
aq naek keter ngan atuk aq...
die bwk keter proton saga...
tgh2 dier bawk tu dier ckp kat aq yg gear keter ni otomatic...
walaupon aq baru umor 5 taun...tpi aq tau la otomatic tu maksud dier aper...
maksud dier gerak sendiri....
aq biler dgr dier ckp camtu...aq excited la nak tgk gear tu kan...
aq pandang jer gear tu...ader la dekat 10 minit...
tpi aq pelik...kate otomatic...
aq pon terus tgk lg...
sampai minit ke 20...aq dah xleh thn da...
aq jerit kuat2 kate atuk aq penipu...
aq ckp gear tu x otomatic pon...
atuk aq still ckp gear tu otomatic...
aq pon aper la lagi..x puas hati la...siap nangis2 lagi...haha
atuk aq siap belanja ais krim lagi nak suruh aq senyap...
tu ja la nak citer..hehe

p/s:
aq expect gear tu akan gerak sendiri tau...
maklum la..dier ckp otomatic...
tpi 20 minit aq tenung..x gerak2...
itu pasal la aq menjerit2..haha
bile igt2 balik...klakar tol rase...(^^)

7 comments:

ezzati said...

hehe..tak sangka aq leh pk mcm tu d umur 5 thn.. :)..

dayah aziz said...

kah2...
sguh cumel kegiatan anda....=p

miss said...

haha... cumilnye. mesti atuk cuak time tuh.. tu pasal belanja ais krim.

Fiq said...

aku dgn secara otomatik rasa geli hati. haha

eDdY said...

ezzati>>>
hehe..tu la pasal...otak kanak2...(^^)

dayah aziz>>>
(^^)

miss>>>
betol2...mesti dier sgt cuak..haha

Fiq>>>
hehe..(^^)

HonEyBuNNy said...

ngeh3.......ila pn automatic rasa nak ketawa...ahhahhaha.....xpa..bdk2 g kn time tu..hahahha

eDdY said...

HonEyBuNNy>>>
hehe...betol tu...(^^)