Saturday, April 20, 2013

UmRaH FeBrUaRy 2013 PaRt 2

aslmlkum wbt sumer..
so ni adalah entry sambungan dari yg sebelom ni..
in syaa allah kali ni aku akan cerita kan semasa aku berada di makkah :)

Masa ni baru sampai kat Bir Ali..bru nak ber miqat :)
Baru lepas bermiqat..hehe



hotel kami amsa kat Makkah..time ni sampai pukul 11 malam..

masa mula2 jejak kaki kat masjidil harram..menara jam yg tersergam..

first time tgk kaabah depan mata..ya Allah..besar sungguh kurnia Mu..terasa kecik sgt hamba Mu ini di depan kebesaran Mu ya Allah..




manusia tanpa henti beribadat kepada Allah swt





sebelom botak

selepas botak..hehe

nasi Mandi ayam..hehe..sedap :)

amik peluang bergambar kat atas bumbung masjidil Harram

kami semua adalah hamba Mu yang lemah ya Allah




Jabal Thur di belakang kami

puncak Jabbal Rahmah di mana bertemu nya Adam dan Hawa

cuaca x panas sgt..tpi matahari terik..hehe

mama ngan ayah..i Love U both soooo much <3 br="">

kaki bukit Rahmah :)







Semasa melaku kan tawaf Wada'


sedih nak meninggal kan Kaabah..semoga ni bukan la kali terakhir dpt jejak kaki di sini..aminn


baru sampai Jeddah Airport..nak berangkat pulang ke Malaysia..


penat menunggu..sbb time ni da pagi..hehe

baru sampai KLIA..seronok dalam kesedihan..
Ya Allah..semoga ini bukan la kali terakhir hamba Mu ini menjejak kan kaki di rumah Mu..
berikan lah kami peluang untuk ke rumah Mu lagi selepas ini..aminn (^__^)

2 comments:

Jaj@n said...

Alhamdulillah, seronok nya kesana.. doakan aku dan family jugak dpt ke sana ye eddy.. =)

eDdY said...

Jaj@n>>>
kalo niat da ader tu..in syaa allah sampai la satu hari nnt..doa bnyk2 mintak Allah makbul kan doa tu..aminn (^__^)