Thursday, April 18, 2013

GoD oF WaR aScEnSiOn

aslmlkum wbt sumer..
da lama sgt aku x update blog ni..
ni adalah entry ke dua aku bulan ni..
malas tu toksah dok cerita la..
mmg malas sgt2..haha
sbb nyer bz kejer dan macam2 hal lagi..

xper la..pasni aku akan cuba untuk banyak kan update..
ok2..cukup la aku mengarut ni..
ni aku nak story pasal game yg aku baru jer abes maen..
baru abes tu maksud nyer weekend minggu lepas..
sbb last week akubalik rumah kuantan..
kat shah alam ni mana ade ps3..aku x bawak..haha

ni adalah game terbaru dari santa monica..


GOD OF WAR: ASCENSION..ni la game itu..


bagi aku game ni mmg best..
aku mmg suka game jenis camni..
gameplay die focus kat combo-based..
kire nyer setiap pergerakan dlm game ni ader combo..
gabungan butang2 untuk menghasil kan stail  berlawan yg power...
tpi aku ni kalo nak ikut kan maen tekan je butang2 kat kontroller tu..haha

aku ni plak suka tahu jalan cerita..
aku follow dari god of war yg first lagi..
yg terbaru ni ialah prequel untuk game god of war ni..
kire nyer dier cerita kan camner mula2 kratos ni nak jadi god of war..
kalo korg nak lebih faham..bole baca kat SINI

aku pon walau da maen game ni dari yg mula2..
aku still jugak  baca dri internet utk lagi faham..
sbb kadang2 aku blur jugak xtau hujung pangkal jalan cerita..
ni ader la skit gambar snapshot dari game ni..




graphic game ni bagi aku x bnyk perbezaan dari God Of War III..
tpi tahan violence ni ader sedikit peningkatan..
yg best skit game  ni ialah dier x yah susah2 cari saving point..
oopppssss..lupa satu lagi..
game ni dier ader mode multiplayer..
di mana mode ni kite bole maen online seramai 8 org..
boleh berlawan atau pon bekerjasama..
aku bru try skit jer yg online ni..
nnt kalo ader masa aku review plak pasal multiplayer ni k..
rating aku utk game ni ialah 9/10
aku still sgt2 puas hati..hehe
k la..apa2 nnt aku update lagi k..peace (^__^)

p/s:
aku rase skil menulis aku da cam apa jer..serabut..haha..
nak kena asah balik ni..
tu la sapa suruh lama sgt x update..haha

No comments: