Friday, February 1, 2013

SeBuLaN CuKuP

Aslmlkum wbt sumer..
Da genap sebulan aku x update blog..
First skali x update sbb bz keje..
Xder masa nak menghadap blog ni..
Pastu perasaan malas tu pon kuat menguasai diri..
Tpi 1 feb ni aku mmg nak update..
Sbb nye in syaa allah arini aku dgn family alan berangkat ke tanah suci  Mekah utk menunai kan ibadah umrah..
Aku nak mintak maaf kat korg sumer jikalau aku ade buat salah ye..
Doa kan aku sekeluarga selamat pergi dan selamat kembali..
Semoga kami daPat umrah yg mabror..
in syaa allah aku akan pergi arini dan balik semula 11 feb ni..
Nnt da balik mesia aku sambung update lgi ye..in syaa allah..
Aslmlkum wbt.. (*^﹏^*)

3 comments:

daiaziz said...

Nk kirim doa...

Unknown said...

bila lah peluang aku gamaknya

eDdY said...

dayah aziz>>> mintak maaf sy bru baca komen ni..huhu

cik anim>>> in syaa allah ader rezeki sampai la kat sana..tanam kan niat dan berdoa setiap hari (^^)