Tuesday, September 27, 2011

mAgGi cHeEsE

aslmlkum sumer..
korg sumer per khabar??
harap sumer sihat2 okay
arini aq dah xtau nak mkn aper..
jadi maggi la yg menjadi pilihan..
da la sedap..duit pon dpt jimat..
tpi mkn maggi ni x elok kalo selalu kan..hehe
kat africa ni laen sikit
maggi dier xder jual bnyak2 cam kat mesia..
dier jual sebungkus2...
da la agak mahal..
tpi xper la..
janji ader tanda halal..
arini aq mkn maggi perisa cheese...
haaa...perisa ni mmg x dpt la kat mesia..
kat afrika ni jer ader kot
rase dier okay la..not bad..
ni gmbar plastik megi tu..


k la..aper2 nnt aq update lagi k..
mlm ni nak tido awal..
esok kena g kejer awl..hehe
peace(^^)

p/s: ni pon puas aq cari gmbar kat google..hehe

7 comments:

Teletabis said...

bp lama duk kt afrika?best tu

comel said...

buahahahahah
gila la macam mane la rasa megi tu

anway addy ko kat afrika?
ko ada dgr x diowang bercakap mcam cite god must be crazy??

muahbbsa click sianjioakjksd click???

ada x????

eDdY said...

Teletabis>>>
duk sini 16 bulan(^^)

comel>>>
setakat ni x jumpa lagi...
tpi kalo nama org yg ader bunyi click2 tu da jumpa da..hehe(^^)

comel said...

hahaha!
aku da agak mesti ada punye

"my name is click filee"

hehhehe
ko try search russel peter tentang lawak afrika dia
sure ko akan faham

eDdY said...

comel>>>
haha..member aq pernah citer..tpi aq x tgk lagi..
nnt aq try cari..hehe

miszpiza said...

maggie yg nie dgn maggie kat malaysia mana lagi sedap ? hee

eDdY said...

miszpiza>>>
hii..nak kate sedap tu x sedap mana pon..cuma cam laen la sbb kat mesia xder perisa ni..hehe