Tuesday, June 8, 2010

SaMpAi BiLa...

kadang2 aq terpikir..
sampai bila aq akan terus menulis kat blog nih...
adakah sampai bila2???
x pon sampai abes blaja...
kalo dah kejer nnt...ader ke mase aq nak update blog nih??
sumer tu buat aq cam takut...
alangkah skank ni pon mood nak menaip tu cam dah kurg giler...
mmg berbeza mase aq mula2 wat blog nih dulu...
kalo dulu..satu hari sampai 4 5 post...
ni dah 2 3 hari pon x tentu ader satu post...
adakah sbb hidup aq ni bosan sgt...huhu
mungkin jugak...
xder aper yg menarik pon berlaku...
aper2 pon kite tunggu dan lihat...huhu

p/s: macam la ader yg bace blog aq nih kan..huhu

4 comments:

fillah88 said...

jgn risau..
de jek org slalu usha blog hang nie

eDdY said...

fillah88>>>
hehe..trime kaseh..(^^)

mashi_amie said...

mashi bace....

eDdY said...

mashi_amie>>>
thanx mashi..(^^)