Saturday, June 26, 2010

HaRi SuKaN SeKoLaH aDeQ Aq...(^^)

arini aq kul 6 pg lagi dah bangun...hehe
ye la kan..smgt nak g tgk adeq aq bersukan...
dier masuk acara lari berganti2..hehe
tpi dpt no 2 jer...x kesah la..
jnji dapt adiah gak kan..hehe
ok la..enjoy la gambar2 ni..(^^)










ni sukan sekolah dier...
buat kat stadium makmur..kuantan..
adeq aq ni baru darjah 4...
aq sbgai abg yg baek mesti la pergi menyokong kan..hehe
tpi bile abes sukan tu..aq yg penat lebih...
cuaca panas giler...
sampai terbakar rase kulit nih...huhu
naseb baek bukan selalu..
kalo selalu..aq yg mmg dah x braper nak cerah ni..akan terus jadik waktu malam..haha

hmm..satu lagi..skank ni kat kuantan ader jom heboh...
aq pelik la..camner org leh nak jln2 kat tempat camtu time matahari dok terik ni...
kalo budak2 muda remaja aq x kesah sgt la...biase la kan lepak2 ari sabtu ni..
ni x..makcik2 n pakcik2..siap bawak anak2 lagi..g jln2 kat ctu...
giler aper...sian kat anak2 tu..muka sumer rela paksa jer aq tgk..huhu
tpi tu la...org ni len2 perangai...
aq ni mmg jenis x suke nak g tempat2 camtu...
lagi2 tgh hari panas ni...
lebih baek duk umah...duk depan kipas...lepak2 tgk tv...haha
ok la...kalo ader saper2 g jom heboh tu..nnt citer la kat aq ek..
aq mmg konfem xkan g kot..haha
papai(^^)

2 comments:

atiqahtuty said...

ak pun konfem tak g hu3

eDdY said...

atiqahtuty>>>
tu la...aq bole jadi pening kepala...hehe