Monday, March 1, 2010

RaSe CaM AdEr CiTeR NaK StOrY...hUhU

waaa...esok dah ari isnin...
cepat nyer la...
padahal dah cuti 3 hari dah...huhu
malas nyer rase...
sbnrnyer kan...td aq cam ader mende nak crite...
tpi tetibe ilang...jadik blur jer...

ok la...aq nak citer pasal pak guard u...
tpi bukan pak guard u aq la...
ni pasal pak guard kat u adek aq...
u maner tu xyah bagitau la...
selama ni aq rase pak guard u aq dah abes poyo...
rupe2 nyer tidak...
pak guard u adeq aq lagi poyo..haha

adeq aq ckp la...
pak guard die ni mmg xleh duduk senyap...
kejer dier ronda keliling u mencari kesalahan pelajar...
mencari ok...
pastu ader la dua org kawn adeq aq ni...
diorg jalan sekali nak g kafe kot...
sorg tu pakai baju kurung...
n sorg lagi pakai baju tshirt ketat skit...
so...nak d jadi kan citer...pak guard tahan la dua org kawan ni...
pak guard tu pon bwk kuar la buku kompaun dier...
so dier mintak id dak yg pakai tshirt ketat tu....
kesalahan dak tu ialah memakai pakaian yg ketat...
so kena la kompaun kan..

tetiba pak guard tu tanyer kat yg sorg lagi...
"awk ni sy nak bagi kesalahan aper ek??"

yg pakai baju kurung tu pon ckp la..
"sy x wat salah...tpi knaper nak kena saman gak??"

pak guard tu balas...
"ke awk nak sy letak kesalahan awk melawan ckp pak guard"

dak tu senyap jer...
pak guard tu terus tulis kat dlm buku kompaun dier tu...
pastu pak guard tu ckp.."sy tulis awk pon pakai baju ketat la"

x pepasal dak tu pon kena kompaun...
giler nyer pak guard...
kalo aq la yg kena...mmg x selamat la pak guard tu..haha

pas aq dgr citer ni terus aq rase pak guard u aq baek giler..haha
aper2 pon...bajet2 la kalo nak saman org pon kan...
kalo org dah x salah..nak saman wat per...

ok la..
nnt kalo aq igt nak crite aper aq tuleh lagi k..
papai(^^)

7 comments:

mask said...

hurm mmg xlehbla oak guard tuh...
huhu

eDdY said...

mask>>>
betol2...
kesian kat dak tu..huhu

cik EPAL said...

saman je la kejee

eDdY said...

cik EPAL>>>
hihi
kesian kan kat dak2 tu..huhu

~bi[L]LY^LiL[L]Y~ said...

pak guard yg boring.~
gilo!

syikinshuhaimi said...

pak guard mmg poyo..
kdg2 certain pak guard ni bajet bgus..
klau aku kna..mmg nak knalh pak guard tu..huhu

eDdY said...

~bi[L]LY^LiL[L]Y~>>>
haha...(^^)

syikinshuhaimi>>>
tu la...
kite pon xleh nak senyap jer...huhu