Monday, March 22, 2010

No SwEaT!

Project Alpha by Nuffnang...
haha...aku baru tahu ader contest ni...
seronok dan sangat excited nak join...
ye la kan...yang tahun lepas memang aku tak tahu langsung pasal ni...
yang tahun ni pula aku tau pun dia dah masuk Week 4...
tak kisah la...janji aku nak join jugak...

okay...sebab tajuk dia no sweat..aku nak cerita pasal kehidupan seharian aku la...
sebagai pelajar universiti yang bagus...setiap hari aku akan pergi ke kelas untuk belajar...
nak di jadikan cerita...tempat belajar aku ni bukan dekat dari asrama...
ada la dalam 50 km jarak asrama dengan kampus tempat belajar...
jadi aku terpaksa la menaiki bas untuk ke kelas...

bila naik bas ni..faham - faham jer la kan...
bas tu nama jer ada aircond...tapi panas dier kalah kan oven...
dah macam sauna percuma dah...
masa nak pergi semua orang bau wangi...
di sebab kan bas tu panas....habis berpeluh semua orang kat dalam bas tu...
bila sampai...macam - macam bau keluar...huhu
kadang - kadang tu macam baru lepas mandi bila keluar dari bas...
berpeluh - peluh sampai basah abes baju...

itu la..kalau ada Adidas Action 3 kan best...
tak la berpeluh - peluh...

badan kita akan sentiasa segar dan bugar...hehe
tiada lagi peluh dan bau - bau yang sangat tidak menyenangkan...
baru la mood nak belajar tak hilang kan...
semua orang pun akan gembira...(^^)

**Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

1 comment:

eDdY said...

tq 4 inviting me..(^^)