Friday, November 27, 2009

PaGi2 LaGi DaH bUaT aQ PaNaS...

ni gambar lemang kijal yg sedap...(^^)


salam rayer sumer...
bukan per...
pagi td pas balik semayang rayer..biase la kan...mesti nak mkn2 ngan family...
yg buat aq bengang nyer...pasal lemang yg aq beli mlm semalam...
kalo time2 rayer ni mmg x sah la kan kalo x pekena lemang...
tpi lemang yg aq beli semalam cam haram...
dah la keras nak mampus...
hangit lg tu...
pastu lemang yg aq beli tu berlubang kat tgh2...
hampeh tul...
kalo ikut hati...nak jer aq g balik kedai tu..mintak balik duit aq...
dah la lemang kecik...mahal plak tu...
tpi aq xleh nak wat camtu...sbb pagi rayer ni mesti kedai tutup...
tpi aq nak sumpah kedai tu sampai bankrupt...
biar pasni dier xleh berniaga da...
berniaga x ikhlas...buat dosa jer...
tah braper org la kena tipoo ngan org kedai lemang tu...
pasni tobat dah aq xkan beli kat kedai tu...haish

4 comments:

Eyriqazz said...

Hahaha,sabarje la.Saya dpt makan best raya arini

http://eyriqazz.blogspot.com

cikTi said...

gi je bakar kedai tuh,.

ahmad hisyam said...

nak lemang kijal? belambak kat umah aku, dh naik muak nak abeskan sume ni. hahahaha

eDdY said...

Eyriqazz>>>
hehe..baek2(^^)

cikTi>>>
bukan kedai pon..khemah jer...x berbaloi pon kalo bakar...huhu


ahmad hisyam>>>
haha
kalo umah aq kat kemaman..xder la aq kena camni...huhu