Tuesday, November 3, 2009

kNaPeR pErLu PeReMpUaN dGn PeReMpUaN???

td aq kuar ngan housemate aq...
kitorg g jejalan kat kuantan...
maklum la...skank ni tgh stady week...
so sajer la kuar nak release tensen skit..hehe
kitorg g tgk wayang...
g gunting rambut...
g mkn...hehe
macam2 lagi la...
tpi bukan tu tujuan aq tulis post ni...
sbnr nyer...
time kat kuantan td...
aq n kawan2 jumpe terlalu ramai pompuan dgn pompuan yg jalan dok berkepit2...
sng ckp lesbian la...
aq brani ckp camni sbb yg sorg cam pompuan betol..lagi sorg berlagak jantan...
mmg banyk aq jumpe arini...
ader satu tu siap main cium2 mulut lagi...MASYAALLAH...
yg paling aq xleh blah..yg bercium tu perempuan bertudung...
lagi aq ngan kwn2 pandang...lagi galak diorg...
diorg x malu ker...
dah la buat kat tempat terbuka...public...
aq pon xtau la nak jadik aper dunia skank ni...
kiamat mmg terlampau dekat...
bawk2 la bertaubat...
kalo ikut ati..nak jer aq terajang menatang tu sekor2...
ni sbnr nyer nak panggil binatang pon xleh...
sbb binatang pon reti beza jantina...
diorg ni lagi teruk...
aper yg aq leh buat skank ni ialah berdoa kat ALLAH...
mintak di bukak kan pintu hati mereka tuk bertaubat...

8 comments:

miss said...

Itulah, dunia sekarang. yang miss x faham, kita pula yang rasa malu tengok gelagat mereka. mereka... hai entahlah..

eddy said...

miss>>>
betol tu...
xtau la nak ajdi aper..huhu

Noorlaila Mohamed Nor said...

pompuan bertudung pun pilih pengkid?
yewww!
takdak taste betol!

HonEyBuNNy said...

tu la..ila pn sellau npk cm tu....yg puan2 jd gtu lak semua cntk2 n cun ila tgk..tp syg ah..perangai cm tu ....hurm...

meor saiful rizal said...

die garu muke kwn tu guna mulut kot..
hahaa...

tp perkara ni dah tahap kritikal nieh

eddy said...

HonEyBuNNy>>>
tu la pasal...
kite tgk..geram jer rase..huhu

meor saiful rizal>>>
haha
mungkin la...
maybe sbb muke yg sorg tu penuh kurap...haha(^^)

E'Cham Kun said...

Ko tepuk je dahi drg emir...kmpem drg insafnyer...kalo drg melawan ko debik je sorang2...huhu..

eDdY said...

E'Cham Kun>>>
haha...
yg xleh blah tu..muke comel2...
tu yg aq geram tu...wakaka...