Thursday, November 12, 2009

NoVeL PaLiNg TeBaL aQ PeNaH bAcA....

aq ader lagi beberapa jam jer nak abes kan novel ni...
xtau la sempat ke tak...dah la tebal lagi ni...
novel ni leh tahan la dier nyer jiwang...
rasa nak muntah pon ader...jiwang giler...huhu
kekadang tu ader gak terselit klakar2 yg x braper nak bijak...
sampai org yg bijak cam aq ni pon x mampu nak tafsir aper yg kelakar nyer...
penat gak nak bace...tpi tu la...aq mmg suke bacer novel time2 camni...
org len duk stady...aq leh lak layan novel sorg2 kat dlm bilik aq...hehe
tpi korg penah tak tgk org bace novel sambil buat catatan...
haaa...ni la yg aq sedang lakukan...
bukan per...takut x tau jalan citer plak nnt...
kekadang tu jalan citer ni ader kaitan ngan chapter2 b4 ni...
mmg aq ni jenis susah skit nak paham jalan citer kalo novel tebal2 ni...
sbb tu dari zaman skolah lagi...member2 x suka kalo aq bace dulu buku citer atau komik...
diorg kate aq bace lambat...tpi tu la aq...
kalo setakat selak semula aper yg dah bace tu....perkara biase la...hehe
yg penting kiter paham jalan citer mende yg kiter bacer...
nnt leh la nak citer kan kat org len plak...
ok la...ni nak sambung bace balik novel ni...
kejang dah urat tengkok dok menghadap novel ni...
mintak2 la sempat abes k...(^^)

p/s: tajuk novel ni HEAT TRANSFER...kalo nak pinjam leh jer aq bagi..tpi tunggu aq abes dulu la ek...hehe

3 comments:

alim sacred said...

bkn citer horror giler ke novel tuh...
brape kali trtutup buku xsnggup nk baca buku tuh...
pny la takut...
giler2

cik EPAL said...

heat transfer?? tak pernah lak baca...heeee

eDdY said...

alim sacred>>>
aq rase ko punyer tu jilid yg laen kot...mmg ader banyk...
yg ko nyer tu pasal citer seram...aq nyer pasal citer jiwang...
tu la..len kali b4 beli...selak2 la dulu...ni kan dah susah...haha
aq seb baek review kat internet dulu b4 beli...tu bole beli yg jiwang tu...wakaka

cik EPAL>>>
haaa..kalo nak pinjam nnt bagitau...baru la leh tau bertapa jiwang nyer novel ni...muahahaha