Friday, March 13, 2009

PaGi Ku DiGaNgGu...HiK3


semalam nak kate aq tido lmbat sgt xder la

lebey kurang dalam kul 1 pagi...

semalam dah la panas...so aq mmg xleh nak tido lena

pusing sana...pusing sini...huhu

boley kater sejam skali aq terbangun...=(

tetiba pagi ni dalam kul 8 pagi ader la sorg member aq tu buat bising plak

geram tul rase...cam nak baling kasut jer kat dier...hak3

4 ur information...jumaat mmg kelas xder...so cuti la...

sbb tu kalo leh aq nak tido lamer2..hehe

tpi xper la...dier ajak g breakfast kat keluarga...(^^)

dan cam biase walaupon aq bengang sebb tidor d ganggu..aq setuju jer...

lagipon ader asemen nak kena anta....alang2 dah nak g...anta sekali la asemen tu...hihi

suasana kat keluarga teramat la sesak nyer...

penuh giler staff UMP kat situ...mujur ader tempat tuk aq n kwn2 nak duduk...

dan cam biase aq akan order menu fav aq kat citu...

roti telor + roti kosong + teh ais + telor separuh masak 2 biji + kuah kari dal...hak3 (sihat nyer la kan)

sampai mak cik kat kedai tu dah tahu la aq order aper...hehe

tu jer la aq nak citer pagi nih...

mungkin petang nih aq akan ganti balik tido aq yg terganggu..hehe

papai (^^)

6 comments:

lighta shadowee said...

sape la yg kaco ko tdo tu ek?? mesti time tu ko tgh mimpi pi mkn kat kluarge...hik3

eddy said...

haha
banyak la ko...(^^)

nenek™ said...

mkn ske xajak aku...fav aku bab2 mkn ni

eddy said...

jauh la nenek...
kao dekat konfem aq ajak nenek punyer..hehe

PRiNCe$$ KaYaNGaN™ said...

menu tersebut mmbuatkn daku lap0...

dah la mkn laksa td xsedap...
pe la cafe paksu...

eddy said...

haha...
kalo lapa makan jer...
jgn tunggu2..hik3..(^^)