Wednesday, March 11, 2009

HmMm...PoNiNg2




arini nak kena present projek...
group aq cam biase...mesti dah buat nyer projek tu..hihi
kitorg nak kena buat kapal terbang guna polystrene...
ni adalah projek tuk subjek fluid mechanics
konon2 nak kaji pasal aerodynamics la..hehe
kitorg buat pon just maen potong jer polystrene tu...hihi
xder design sebenar...
cari kat tenet...haram...x jumpe pon yg best..
biase nyer kitorg mmg akan buat len dari yg len...
at last...kitorg cam guna kan aplikasi kapal terbang kertas...
kitorg buat syap dier agak lebar
projek ni bukan nak tgk kapal terbang saper paling jauh...
tpi saper nyer leh glide paling lamer
harap2 group aq nyer leh la jadi antara yg paling lamer...hehe
papai...(^^)

2 comments:

Jaj@n said...

o0oo..patut la aku tngok bdk kk1 sebok buat kapal terbang polistren tu.. ade projek rupe nyer..

wat suspend je..

eddy said...

haha
aper la yg suspen sgt tu kan...hik3