Saturday, March 7, 2009

InI lAh Aq....

hmm...

kalo duk kat U mesti rase nak sgt balik umah...

bile dah ader kat umah...rase cam nak balik U plak

xtau la knaper...

bosan lor duk umah lamer2...hehe

xtau nak wat per...

aq rase lagi best kalo duk ngan kawan2 kat U...hehe

leh sembang2...maen game samer2...sembang lagi...hak3

tpi yg best nyer bile balik umah...aq dapat jumpe ngan family aq...hik3

sayang sgt kat mama, ayah n sumer adeq2..hihi

papai...(^^)

3 comments:

Suburbanzero said...

haha...dok UMP je la ko eddy oii...aku pn kat UMP je ni...

^~S_a_R_a_H~^ said...

huhu...
kite mngalami situasi y same arh...
ble kat umah nak blik u...
ble kat u nak blik umah...
nie aku dh lame xbalik umah...
homesick la plak...
hurmmm

eddy said...

suburbanzero:
haha ump adalah segala2 nyer..hak3

sarah:
betol3
mmg akan jadi camtu la rase nyer
kat U nak balik umah
kat umah nak balik U..huhu