Thursday, December 25, 2008

RaVe MaStEr...






d sbb kan cuti aq kali ni agak bosan...
aq telah menghabis kan masa ngan membaca kembali komik aq yg lamer2...hihihi
aq ni sbnr nyer dah dekat 1 taun sengah la jugak stop membaca n membeli komik
so aq xder komik2 baru...
antara komik yg sempat aq kumpul sumer jilid adalh komik RAVE...
atau dgn name laen misteri naga...
komik ni ader 35 jilid jer
yg best nyer biler baca komik yg dah komplete ialah kiter dapat terus tau apa yg akan terjadi seterusnyer sampai abes...
aq mmg rase puas ati giler la pas bacer sumer komik ni...(^^)
tpi pasni aq mmg dah xkan beli komik dah
kalo korg ader tgk aq bace komik tu maksud nyer komik tu org punyer...bkn aq nyer
aq pinjam jer
kalo nak tau mase kat skool dulu aq la kilang komik
asal kuar bandar jer mesti beli komik
kalo skit2 xper...ni sampai 30 hinggit abes kat komik jer...hahaha
bile teringat balik rase lawak lak...sanggup aq abeskan duit kat komik...x berbaloi langsung...hik3
baek buat makan duit tu...hak3
k la...adiosssssss

7 comments:

maoh said...

aku prnh gk lyn anime rave... aku x phm sgt sbb cite dia cm ala2 t'gntg..
ske sgt bunga matahari yg tgntg kat dinding umah...

eddy said...

hahaha
kalo ko layan anime dier mmg x abes
anime tu kalo kat buku sampai buku no 10 jer...huhu
kalo ckp pasal bunga matahari tu
aq setuju gak
aq suke psl bunga tu lawk giler...hek3
nama bunga tu NAKAJIMA...hahahahaha

aMad said...

rajin nyer ko bacer balik mir..
xsia kumpul dulu2..
hahaha

eddy said...

hahaha
mmg berbaloi...keh3

senah mamat said...

Nak tanyer, sudi tak kalo nak jual komik tu pade saye... sayey dh lame mencari...susah dh nak dpt kat kedai...saye offer RM120 ok..? (o_O)

eDdY said...

Senak mamat>>>
Mintak maaf sgt2..mmg sy xkan jual komik2 ni..

eDdY said...

Senak mamat>>>
Mintak maaf sgt2..mmg sy xkan jual komik2 ni..