Wednesday, December 31, 2008

MaLaM NeW YeAr yG sUnYi...




hujan lebat mencurah2 kat luar saner tu...
aq skank ni ader berdua jer ngan sorg lagi rumate aq
kalo nak cakap bosan xder la sgt...tpi bosan la gak...hak3
sumer org skank ni tgh sebok kat bandar dok tunggu countdown
aq plak masih lagi terkebil2 depan komp ni
mmg ptg td diorg ader ajak aq kuar
aq x ikut sbb ader masalah yg x dpt dielak kan...
aq kalo bole nak bagitau korg sumer aper masalah tu...tpi xleh
kalo ader saper2 yg tau buat2 xtau sudah...hahahahahaha
kite harus lah bersyukur sbb ALLAH SWT masih beri kiter peluang tuk hidup dalm taun baru ni
jadi banyk2 kan la amal ibadat...
jgn nak berseronok sgt...salam (^^)

2 comments:

aMad said...

per masalah ko mir?? ^^
*sajer2 nk sibuk =b

eddy said...

hehe
sori la mael oiii...
xleh gak bagitau...hehe
biar la menjadi masalah aq sorg..hik3