Saturday, December 6, 2008

HaRi rAyA AiDiLaDhA@QoRbAn...




pertama sekali aq nak ucapkan selamat hari raya aidiladha kepada sumer member2 dan sumer umat islam
minta maaf zahir dan batin
andai ader terkasar bahasa atau tersalah kata...huhu (^^)
kepada sumer org yg akan balik ke kg time cuti raya ni...pandulah dgn cermat
kite time raya ni korban lembu...bukan nyawa manusia
pemandu tu sendiri...igt lah kt org yg tersayang...hehehehe
tpi ader satu jer persoalan yg aq x braper nak paham
td aq ader la g ECM jejalan ngan family n sedara...hihi
satu jer yg aq perasan...kat dalam ECM tu langsung xder tanda2 yg menunjuk kan hari raya haji ni dah dekat
padahal lagi dua ari jer nak raya
yang ader korg nak tau aper...lagu krismas...tah aper2 tah...
krismas dah lambat lagi...25 hb ni
yg satu lagi buat aq x puas ati ialah kite ni org malaysia
sebuah negara islam...knaper jadi camni plak????
seperasan aq la bole kate sumer kedai kat dalam ECM tu pasang lagu krismas
rase cam dudk kat luar negara plak...
mmg la raya haji ni org x pasang lagu raya puase tu
tpi kurang2 hias la cam nak raya haji skit...
aq xtau la camner nak buat...tpi bgi lah nampak skit
tuleh la iklan jualan murah sempena ari raya haji ker...aper ker...
ni langsung xder...yg ader lagu krismas...huhu
anyway kepada korg sumer selamat ari raya skali lagi...hehehe
makan dging korban tu igt2 lah kat aq...hahahahaha
(xder kaitan langsung...wakakaka)

2 comments:

maoh said...

beraya kat bandar kuantan ke kaedahnya..?

eddy said...

hahaha
gitu la gamak nyer