Wednesday, April 6, 2011

HiLaNg Di PaSaR rAyA...

aslmlkm sumer...hehe
korg per cer???
harap hepy2 slalu la hendak nyer...
arini aq nak citer pasal hilang di pasar raya...
sbnr nyer ni tajuk sembang pagi kat hot fm arini...
ok..b4 aq start citer..aq nak tanyer skit..
korg pernah hilang x kat kat pasar raya???
kalo korg x pernah pon..korg ader x pengalaman hilang tu...
x kesah la..korg nyer adeq ker..jiran ker..saper2 jer la..hoho
ok..ni aq nak citer pasal aq nyer kisah skit...
kalo x silap aq mase tu umor aq dlm 5 atau 6 taun..
time tu aq duk kat bentong..pahang..
nama pasaraya tu ialah Jaya...
kire top abes la pasaraya tu..
dan sperti biaser..maser kecik aq mmg sgt suka lepak kat bahagian alat mainan...
kire nyer dah jadi port lepak wajib time pergi pasaraya tu..haha..
bukan dpt beli pon..tpi dpt tgk jer dah puas hati..
biase la..kanak2..kah3
so..satu aritu..aq lepak la kat situ cam biaser...
mak aq pula pergi la beli barang dapur...
tpi aritu aq rase lamer sgt aq lepak kat tempat mainan tu..
slalu nyer..mak aq akan dtg panggil aq ajak balik umah..
tpi aritu xder plak mak aq panggil..
so sbb dah lamer sgt..ntah baper kali aq tawaf tempat mainan tu..
aq pon pergi la cari mak aq...
tp aq x jumpa..
puas aq pusing2 dlam tu...still x jumpa..
aq tgk org dah pelan kurang...
ye la..pasaraya dah nak tutup...
aq pon aper lagi..gelabah la ckp ko...
time tu dah la aq kecik lagi...
henpon pon x wujud lagi kot time tu..haha
sebagai anak lelaki..aq still maintain lagi..
aq berdiri jer kat pintu masuk pasaraya tu..
dgn harapan mak aq akan dtg amik aq balik..
tpi harapan aq still hampa..
ader la dekat 10 minit aq diri kat ctu..
jgn kan hidung..bayang2 mak aq pon aq x nampak...
10 minit bagi kanak2 cam aq ni..cam 5 jam kot rase nyer...
last2..ader la sales girl tu nampak aq diri sorg2...
so..dier bawak aq g pejabat...
kat pejabat tu bole wat pengunguman...
dier tanyer nama aq aper..umor baper..
aq pon jawab la dgn nada x baper nak hepy..
ye la..mak aq xder...pastu org2 kat ctu maner la aq kenal..
tiba2 aq nampak mak aq kat pintu pejabat tu..
punya la hepi aq rase...
tpi korg mesti igt mak aq akan peluk aq cam dah lamer x jumpa kan..
tpi salah..aq telah dpat satu cubitan padu...
sampai skank ni aq masih igt lgi rase cubitan tu...sakit yg amat...
nak tau kenapa aq kena cubit???
aq kena cubit sbb aq merayau g tempat laen..
padahal dah janji nak jumpa kat bahagian mainan tu...
so..padan la dgn muka aq..
len kali kalo dah janji nak jumpa kat mana..tunggu jer la kat ctu..
xyah nak wat pandai g cari plak...hihi
tu la pengalaman aq hilang kat pasaraya...
xder la sampai kena  culik kan...
tpi sampai skank ni aq xleh lupa..haha
kalo org nak kongsi citer pon bole..aper salah nyer..(^^)
ok la..aper2 nnt aq update lagi k..papai

2 comments:

miszpiza said...

haha... awak,soryy saya gelakkan awk.. haahaha.. saya gelak lagi.. tu la :p hehe :)

eDdY said...

miszpiza>>>
no hal la..hihi
ni mmg entry santai2(^^)