Friday, May 21, 2010

BaRu AbEs TeNgOk...


OHITORISAMA
citer ni pasal sorg cikgu yg umor nyer sudah terlebey...
tpi dier ni still blom kawen...
alasan dier konon2 nak tumpu kan dulu tuk kejer...
nnt2 baru nak fikir pasal keluarga...hehe
satu hari tu..ader la sorg cikgu lelaki muda masuk mengajar kat sekolah dier tu...
umor cikgu lelaki tu 10 taun lagi muda...
so citer ni mengisah kan camner cikgu yg umor terlebey nih nak luah kan perasaan dier akt cikgu muda tu..hehe
citer nih best sbb lawak..
rating...7/10



ATASHINCHI NO DANSHI
citer nih mmg macam hanakimi...
cuma hanakimi pasal horikita maki ni menyamar jadik lelaki kat sekolah lelaki...
yg ni pulak pasal keluarga skit2....
harikita maki ni kena jadik emak kepada sumer anak2 lelaki suami dier yg baru mati...
dier kawen tu pon kawen terpaksa sbb nak bayar hutang ayah dier...
so..citer ni mengisah kan camner dier berusaha nak makesure yg anak2 suami dier tu approve dier sbgai mak diorg...
kelakar citer nih pon mmg bole tahan...hehe
rating...8/10


MR. BRAIN
pelakon citer ni ialah takuya kimura...
dier ni adalah seorg saintis yg kaji2 pasal otak manusia...
citer ni sgt2 best sbb dari otak manusia tu dier tau org tu tipu ker...gembira ker...sedih ker...
dier ni saintis..tpi aq tgk cam detektif pon ader...
mmg best gak citer...leh la tgk..
rating...7/10

6 comments:

shinawawa eyenie said...

suka tgk cite korea..:-)

eDdY said...

shinawawa eyenie>>>
hihi
sy citer korea kuraang sikit...
kalo citer jepon mmg favourite..(^^)

nizamsani said...

3 sekali tengok?wow.banyak masa terluang ni.nak downloadlah.

eDdY said...

nizamsani>>>
skank ni tgh cuti..tu yg leh layan tu..hik3

mashi_amie said...

download ke tgk online..klu download mashi nk bleh..pliz....

eDdY said...

mashi_amie>>>
download ader...tgk online pon ader(^^)