Friday, August 7, 2009

NaK AbEs dAa CuTi RuPeNyEr...hUhU

sedar x sedar dah seminggu dah aq cuti rupenyer..hak3
sok luse dah nak balik u semula...
harap2 la virus h1n1 tu dah xder kat u aq...
bukan per...kat kuantan ni jer dah ader 2 org meninggal dunia...
dua2 budak..huhu
kesian sgt aq dgr news ni...tu x campur ngan risau nyer lagi...
mmg bahaya giler h1n1 ni...
aq dgr citer...sorg budak yg meninggal tu jangkit mase dier g funfair...
maklum la...kat kuantan skank ni ader funfair besar kat epi giant tu...
maybe budak tu jangkit kat ctu la...
konfem aq x g dah funfair tu...
aper2 pon...selamt nak kembalik ke u semula kwn2...
asemen jgn luper buat plak...hahaha (cam la aq buat kan...huhu)
ok la..tu jer nak bagitau...papai(^^)

5 comments:

atiqahtuty said...

da x pyh g funfair da hu3

mashi_amie said...

kat funfair tu pn dengar citer ade org mati jatuh top gun..

eddy said...

atiqahtuty>>>
huhu...mmg x kan g dah..(^^)

mashi_amie>>>
waaa...ye ker...mashi dgr maner???

miss said...

huhu.. ala.. cuti dah nk abes ker..

aiseh, macam bahaya jek funfair nih.. Dah x funfair dah la.. cam unfair jek kn

eddy said...

miss>>>
huhu...nak abes dah...:-(
unfair...hmm...mcm betol gak...hehe(^^)