Tuesday, October 2, 2012

LaMa SaNgAt dA Ni

aslmlkum sumer..
da lama sgt aq x update ni..
dekat seminggu da..
bukan apa..perasaan nak berblogging tu x mari..
aritu internet rumah da abes..
tu yg uat lagi malas tu..haha
lagi pon xder citer sgt nak story..
cuma..aq sedih sbb kawan aq terpaksa balik mesia..
kitorg da duk sama2 kat sini lebih setahun..
tpi nak wat camner kan..
da ni yg Allah da tentu kan tuk dier..
perjalanan dier kat afrika ni mungkin tamat setakat ni..
apa2 pon life must go on..
kitorg kat sini xkan pernah lupa kan ko ijat..
insyaallah nnt balik mesia kite lepak sama2 lagi k..peace (^__^)

1 comment:

darikacamatai ly said...

Nasib baik tak bersawang cikgu...hehehehe
Yes,memang sgt rindukan ejat...
Liya rasa mcm satu kehilangan bila dia balik semalam.
Lagi yg buat terasa sebab kita dtg ber7,tapi
Nanti kita balik ber6....