Tuesday, November 1, 2011

FoUrSqUaRE


aslmlkum sumer..
korg tau x pasal software foursquare ni???
aq baru je tau..haha
mende ni best sbb kiter leh bagitau kite ader kat ner..hehe
contoh nyer..skank ni aq kat bilik tido..
jadi kiter leh check in kat foursquare ni..
bagitau yg kiter skank ni ader kat blik..
yg paling best ialah kiter leh komen..
pastu kalo kiter nak bagitau tip2 pasal tempat tu pon bole..
contoh nyer kite g mkn kan kedai mamak..
kat foursquare ni kite leh bagitau la kedai mamak ni ader jual aper..
aper yg sedap..aper yg x sedap..
sumer kite leh komen kat stu..
pastu..len kali kalo ader kawan kiter yg g kedai mamak tu..dier pon leh tgk kiter nyer komen n tip2 tu..
tpi kaa kiter tu kena la ader foursquare jugak tau..hihi
k la..aper2 nnt aq update lagi k..peace(^^)

2 comments:

Jaj@n said...

mcm best je bende ni.. leh letak kat hpone??

eDdY said...

Jaj@n>>>
boleh2..(^^)