Wednesday, October 19, 2011

rUsSeLL PeTeR



aslmlkum sumer..
korg kenal x mamat ni??
dier adalah seorg comedian...
dan dier ni wat stand up comedy...
siyes..mmg kelakar giler dowh mamat ni..
kelakar dier nonstop...
kalo 2 jam dier ckp..2 jam la dier wat lawak...
aq tgk show dier..mmg dari awal sampai abes aq gelak jer..haha
dier ni org india...
dan dier ni mmg suka kutuk kaum dier..
sng ckp kaum2 yg ader kat asia ni..sumer dier suke kutuk..haha
tpi siyes...x rugi kalo tgk..
saper yg blom tgk.sila la tgk k..haha
k la..aper2 nnt aq update lagi tau..peace(^^)

2 comments:

hira said...

erk. movie ke apa?

eDdY said...

hira>>>
ni bkan muvie..
tpi show atas pentas...dier wat stand up comedy(^^)