Thursday, November 25, 2010

XdEr TaJuK...

salam sumer...hehe
aq dah xtau nak tuleh tajuk per tuk entry ni...
sbb tu aq tuleh camtu...
td aq g mkn ngan member2...
kitorg g mkn murtabak...
cam biase la..murtabak mengkasar..
amik ko..order sorang satu...
sampai nak muntah makan...haha
ye la..aritu nak order sorg satu xleh..
diorg limit kan satu meja leh order 2 jer...
tpi tdi bole plak order banyak..
tu yg hentam sampai sorg satu tu...
seb baek sumer abes...
tpi dekat stngah jam gak la lepak kat ctu pas makan...
masing2 bersandar kekenyangan...
nak gerak pon xleh...
tu la..tamak lagi order sampai sorg satu...haha

sbnr nyer..ader satu kejadian lawak yg berlaku time kat kedai tu...
tuk pengetahuan korang...
kedai ni betol2 terletak sebelah sekolah sains pekan...atau lebih d kenali sbgai shah pekan..
pastu kan skank ni bdak2 tgh spm...
so..time kitorg makan tu ader budak2 skolah tu yg dtg nak order...
diorg order dari tepi pagar jer...
sbb mmg xleh kuar dari skolah pon...
time diorg jalan nak ke tepi pagar tu...ader la satu bukit kecik...
ntah camner..sorg budak tu x prasan...
terus jatuh tergolek kat situ...
yg klakar nyer..bukan sbb dier jatuh tu...
tpi sbb aq tgk cara dier cover...
elok betol2 pas jatuh..dier bangun wat senaman panas kan badan..
alaaa..org panggil stretching
gile stylo cara dier cover...
tpi aq mmg bantai gelak la...
dier igt aq x prasan ker...
aper kejadah dtg nak beli  murtabak wat stretching...haha

pengajaran nyer...len kali nak jalan tu tgk la bawah...
jgn kusyuk sgt bersembang sampai tersilap langkah..haha
ok la..aper2 nnt aq update lagi...
papai(^^)

2 comments:

nenek™ said...

hahaha..bongoks.. gelakkan bdk tu.penat die cover..tp aku pn nk gelak gk nih..hahahaha... weh.murtabak tu besar mane..xde gmbr ker..

eDdY said...

nenek™>>>
alaaa....aq lupa la nak amik gambar...
ko try search murtabak mengkasar kat google...konfem ader...
murtabak ni asal dari pekan, pahang..