Sunday, June 21, 2009

Tag LaGi SeKaLi...HeHe


syarat 1
-copy dan paste kan award diatas dalam blog anda!

syarat ke 2
-jawap soalan berikut dengan jujur!

1. Siapakah Nama Anda dan sila nyatakan link blog anda sekali!
~ eddy...http://eddydabest.blogspot.com

2. Anda Kawan Saya ?
~ yup...kite mmg kawan kan...hehe

3. Bagaimana Cara Kita Bertemu ?
~ kenal mase kat skool dulu..hehe..sampai la skank...(^^)

4. Anggapan Anda Apabila Pertama Kali Bertemu Dengan Saya ?
~ nak kwan sampai biler2...ok??

5. Anda Masih Beranggapan Sedemikian ?
~ semesti nyer...hehe

6. Apakah Yang Mengingatkan Anda Kepada Saya.
~ your blog...hehe

7. Anda Tahu Semuanya Tentang Saya ?
~x tau sgt...

8. Terangkan Diri Saya Dalam Satu Perkataan.
~ baek...

9. Perkara Yang Anda Tak Suka Pada Diri Saya.
~ xder kot stakat ni...hik3

10. Kali Terakhir Anda Berjumpa Dengan Saya.
~ jamuan rayer kat umah sy...(^^)

11. Kelemahan Saya ?
~ xtau la...

12. Jika Anda Mampu Beri Apa Saja Kepada Saya, Apakah Ia?
~ kalo dah mampu...aper2 jer la...tpi kalo la..hehe

13. Perkara Yang Mengembirakan Saya ?
~ on9 kot...

14. Perkara Yang Menyedihkan Saya ?
~ kehilangan...

15. Saya Sudah Berpunya ?
~ dah rase nyer...(^^)

16. Mungkinkah Saya Akan Berkahwin Pada Suatu Hari Nanti ?
~ insyaallah...

17. Kata2 Yang Ingin Anda Beritahu Kepada Saya Tetapi Tidak Kesampaian.
~ xpenah lagi la x sampai nyer..hehe

18. Anda Rasa Saya Pendengar Yang Setia ?
~ hmm...xtau lor..

19. Jika Saya Tiada Lagi Di Dunia Ini, Apakah Perasaan Anda ?
~ for sure akan rase sedih...=,(

20. Kata2 Terakhir Anda...
~ tahnx 4 da award k...nnt bagi la lagi...hak3

syarat 3
-sila tag seberape banyak kawan anda yang patut menerima award ini

~ di sebb kan dier nak seberapa bnyk..jdi aq nak tag sumer bloggers yg bacer....hehe

4 comments:

Amira Fadzil said...

wah..saye baek??? ngeee =P

thanks emir :)

eDdY said...

meera>>>
hehe...betol la kan...(^^)

lel said...

aduh aku terbaca pulak yang ni!

eDdY said...

Noorlaila Mohamed Nor>>>
haaa...kalo dah bace...jwb la k..hehe(^^)