Sunday, April 5, 2009

TeRkEsImA...

perut lapar...so aper lagi kan...mkn la....hak3
nak jadi story...aq n maoh g makan kat satu kedai mkn tu...
nama dier S*I A**A...
kedai tu cam agak ekslusif la gak kan...
sampai jer kat kedai tu...kitorg terus duduk kat luar jer...
xnak la masuk dlm walaupon dalam tu ader aircond kan...
waiter tu terus jer entertain kami...dier bagi menu...
kitorg just mkn nasi ayam jer...hehe
apa yg agak menarik dalm menu tu adalah air nye...
langsung xder air2 yg normal cam milo ker...teh ker...kopi ker...
yg ader air2 yg agak abnormal seperti mocha...cuppucino n ice blended...
harge air2 yg abnormal tu mmg cam x masuk akal la gak kan...sampai tujuh lapan hinggit segelas...
so...kami yg cambiase xbraper suke yg abnormal just order air kopi ais...
waiter tu ckp semula ape yg kitorg order...die x ckp kopi tpi coffee...cam org putih la plak kan...hak3
so nasi aym pon sampai...then baru air...
dier bwk air kopi O...walaupon td aq n maoh mintak kopi...xper la...kitorg pon malas la nak banyak bunyi...kitorg amik jer la...hehe
pas mkn kitorg panggil budak waiter tu...nak bayar la kan
nasi ayam kat ctu normal la...sepinggan 4 hinggit...
tpi ape yg buat kami berdua terkesima adalah air kopi tu...
nak tau x satu braper???
6 hinggit...huhu
lagi mahal dari nasi ayam tu...
dgn keadaan yg masih trauma...kitorg bayr n blah terus...huhu
pasni konfem x g dah kedai tu walaupon keadaan memaksa...hehe
tu je la aq nak citer...papai(^^)


nih resit kedai tu...trauma2...hak3

2 comments:

Wahida said...

first time dengar ade kedai cmtu..mahal gile...agak2 la kan,kopi kat starbuck brp harge?

eddy said...

hmm...
xtau la plak...
abg x penah g pon starbuck tu..
mungkin lebey kurang...xpon murah skit pada nih..hihi(^^)