Thursday, October 16, 2008

PiLiHaNRaYa KaMpUs...

arini adalah ari pilihanraya kat U aq

mmg kalo tgk kempen diorg agak gempak gak la

tp kat sini aq ader satu persoalan...

berbaloi ker kite g mengundi sedangkan kite x kenal pon calon2 tu

lagi2 bagi bebudak yg baru je masuk U ni

x ker cam doh jer...g  sane pastu pangkah, tapi x kenal pon

kite nak kalo nak pilih MPP ni kite kena kenal la saper diorg tu

kalo x nnt kite yg susah

sbb MPP ni ader tanggungjawab yg besar

diorg kena jage kebajikan pelajar2 kat sini

pastu fakulti lak wajib kan g mengundi

cam dah desperate sgt jer nak suh org pangkah

tpi nak wat camner kan...ikut jer lah

kalo x g mengundi nnt kena soft skill plak...kan susah

pe2 pon kite tunggu je la...

tgk diorg ni layak ker x kan...hehehe (^^)

Sunday, October 12, 2008

MaKaN MaKaN TiMe...

Ijud tgh dok  posing ngan dadih nyer


Bang...milo ais satu!!!

Sumer tgh menyandar kekenyangan

Dasuki tu dah kenyang dah...tpi pasal nak gambar gak...buat2 la makan...hehe

Friday, October 10, 2008

PaNaS NyEr ArI nI...


nak wat per aaa???

panas nyer

rase cam nak tido dalam peti sejuk jer

huhu

nak tido pon xleh...pnas sgt

satu jer yg best time2 camni...kalo dapat makn ABC ke..cendol ke...hehe

isnin ni ader test...tp xleh nak stady sumer sbb panas

...................................

p/s: pengsan sbb pns...hehe

Wednesday, October 8, 2008

AlOnEzZzZzZ...

tadi pas zuhur tidor jap...ngantuk giler

semalam xleh tidor pasal kepala sakit...hehehe

tetibe jek tersedar kul 4 td...umah senyap jek

rupe2 nyer haousemate aq g tgk wayang

diorg x ajak aq pon...huhu

tp aq x kesah sgt sbb aq ader banyak keje nak wat

dalam keadaan yg senyap dan sunyi ni...tetibe mood aq nak wat keje datg

skank aq nyer mission nak wat lab report...

minggu ni aq kena wat long report...kena anta esok

group aq dah bahagi2 kan tugas

so aq kena la siap kan tugas yg telah di amanah kan

mintak2 mood ni dapat bertahan sampai keje aq tu siap...hehe

k la nak wat keje dah ni...SALAM (^^)